søndag den 28. januar 2024

Chris`s Biotop

 Velkommen til min Biotop.

 Jeg har valgt et stykke natur udenfor Varde som hedder Nysø. Nysø er faktisk en gammel grusgrav som for 5 år siden blev lavet om til en badesø, hvor der ud over den smukke som omringer søen også blev etableret en kunstig sandstrand. Som i kan se på videoen, har jeg valgt et lille stykke til min biotop, hvor skov med nåletræer og andet bliver til tæt krat og buske, inden det støder ned til søen. Nysø har et super smukt skovområde, som min familie og jeg nyder stort set hver weekend, jeg selv cykler en del derude og bruger ofte stedet ved siden af min biotop til at sidde og meditere på mine ture. Som familie går vi ture derude med vores hunde, samt bader om sommeren og nyeste tiltag er vinterbadning, da der er blevet opstillet en sauna derude. 



1 kommentar:

  1. Hej Christian

    Skøn biotop du har fundet - vi er spændte på at følge med
    Vh Ida

    SvarSlet

Plantehold (opdatering) 2-4-2024

  Opdatering af plantehold Så blev det tid til at få plantet om eftersom det gik lidt i stå med spirringsprocessen og de forskellige sorter ...